یادم نمانده که یاد من پوچ کرده بود

** یادم نمانده که یاد من پوچ کرده بود **


داراب 1 خرداد 94


یادم نمانده شام غریبان بـــــی کسی

یادم نمانده بـه دادم نمـــــی رســــــی

یادم نمانده عـــــکس غریبانه غـــــروب

یادم نمانده فکر من از شعر پر رســوب

یادم نمانده آتش بـــــی دود خـــــرمنم

یادم نمانده که سیل فنا مـــی برد تنم

یادم نمانده که خــــدا کوچ کـــــرده بـود

یادم نمانده که یـــاد من پــــوچ کره بود

یادم نمانده صـبا مــــــی بــــرد مـــــــرا

یادم نمانده کـــــجا مـــــی بـــــرد مـــرا

یادم نمانده که قـفس تنگ و تــــار بود

یادم نمانده دشمن من بی شمار بود

یادم نمانده که کشــــیدی مـــرا به بند

یادم نمانده دگــــــر زخــــم نــــیشخند


از : فتاح بحرانی


http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 07:17 ب.ظ

عالی مثه همیشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد