پیام عرض تبریکت به عالم

**پیام عرض تبریکت به عالم**


28 اسفند 93 داراب


تبریک، تکریم، تعظیم به همه دوستانم به خصوص دوستان خوبم در Linkedin و دوستان قدیمم در Facebook که من آنجا را ترک کردم، بخندید و درهای لبخندتان نبندید، دوستدارتان فتاح.


کــــنار شـــعر فتاح خــــانـه داری

عجب الفت به این ویـــرانه داری

نکن پـروا تو از جانبازی عـــشق

اگـــــر بر تن ســــر پـــروانه داری

تو جان شعر خود دادی به مردم

که جان را در کــــف جانانه داری

کشیده صف به صـف آلاله ات را

تــو در باغ مــــحبت لانـــــه داری

بـــهــاری آفــــریدی با ســــرودت

بهاری ســرخوش از دردانه داری

فراوان پر شد از گل های شعرت

به گیســـوی زمــانه شـانه داری

پیـــام عرض تبریکـــــت به عـالم

رســــید و بر هــمه عیدانه داری


از فتاح بحرانی


http://fbahrani.blogsky.com

برجا بمان ای قهرمان جمع سواران می رود

** برجا بمان ای قهرمان جمع سواران می رود **


تهران 13 اسفند 93


تو رفــــتی و همراه تو هــــم باد و باران مـــی رود

جـــــان ســـــخن با جان تو از یاد یاران مــــی رود

دیدم که دستی در جهان از جنس دستان جــوان

یـــــادی به یاد یـــــاری بی یادگــــــاران مــــی رود

آبی که می پاشی بپاش بر روی گل ها واژه باش

آب شــــــراب شـــــعر تو با آبـــــشاران مــــی رود

دنـــــبال روزی ها مـــباش بهر ستم آمــــاده باش

هــــم روزها هــــم روزی ات با روزگـــاران می رود

در فصل صیدی و شکار کــاری به جـــــاندارن مدار

یاد شـــــکار شــــــعر من میل شکاران مــــی رود

در بیشه انبــــوه من گــــل می کــــند اندوه مــــن

شب می پرد از پیش من در بیشه زاران می رود

از هر ســــواری ضربه ای خوردی و برجا مانده ای

بــــرجا بمــان ای قهرمان جـــمع سواران می رود

فرســوده شد زخــم  تنـــم در زیــر تیـــغ آفتــــاب

افســـوس بر بالیـــن من چـتر چنــاران مـــی رود