با باد می بری تو برگ خیالم

**با باد می بری تو برگ خیالم**


داراب 25 آذر 96


تقدیم به استاد سرا پا احساس انسانیت جناب دکتر علی اکبر احمدی پزشک عالیقدر متخصص قلب و عروق در دانشکده علوم پزشکی فسا

و استاد گرانقدر این دانشگاه که می کوشد به من امید ماندن هدیه کند . یادش همیشه جاوید باد.

فتاح بحرانی


آشـــــفته تر بیا کــه کنی آشــــفته حالم

بـا بـــــاد مــــی بری تو بـــــرگ خـــــیالم

امـــشب بنای بودن مــن روی آتش است

آتش نهاده ســــر به ســــر حـــال مـحالم

قـــلبم گــــرفته کـــبدم درد مــــی کـند

معلوم نیست چه می گذرد روی طـــحالـم

من وصل می شوم به بودن جاوید با خـدا

امـــــشب بیا شـــانه بــزن روی وصـــالم

مــــردم دانا هــمه وارســــته و پیش اند

کـــاش برون رفــــته ز تــن درد کــــمالم

آینــــه بود و مــــن و تنـــــهایی بی رنــگ

رنـگ بکــن روز و مـــه و ســــاقه ســـالم

دور شـــده فــــصل قـــــشنگی و نشاطم

یـــــــاد کنـــــم روز جــــــوانی و جــــمالم


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نامم پر است زیر درختان سرو و کاج

** نامم پر است زیر درختان سرو و کاج **


18 آذر 96 داراب


یادت همیشه دود می کند اندر نـهاد من

شــــــاید ز یاد تــــو رفــــته ست یاد من

آتــــش زدی به خرمن آســــوده تـــــنم

آســــوده بـــاش و بــــده امـــــتداد من

نـــامم پر اســـــت زیر درختان سر و کاج

پیدا نــــمی کنی تو مقبره خـــانه زاد من

مـــعتاد بــــسته به زنــــجیر بند خـــود

جـــانا بـــیا و ببــــین اعـــتیـــــاد مــــن

من مــجتهد ترین فـــقیر بناگوش ماتمم

اما کــــسی قــــبول نکند اجـــــتهاد من

مرتد شدم که فــــراموش کرده ام خدا

هـــرگز نــــمی رود ز یاد خدا ارتداد من

تا انتهای بــــودن مـن ســــیر می کـــنی

از صــــبح خــــسته تا ســحر ابتدای من

ویلان شدم  به کوچه دربسته های شهر

شــــاید خــدا نظر نکند ســـوی داد مـن

با نامــــرادی خــــود خـــــو گــــرفتـه ام

هــــرگز نگشت چرخ زمان بر مـــراد من

کردم جهاد که در ختم عــــدل گریه کنم

واضــــح ترین تــــرانه به شـــط جهاد من


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com