ز دست کوتهم چیزی نمانده

داراب 3 اسفند 94 ( سالروز فوت مادرم در سوم اسفند 66 )


** ز دست کوتهم چیزی نمانده **


زمــــــستانی پر از خنجر پر از درد

ســــــکوت ماندگارم واژگون کرد

بــــــه یاد مـــادرم بودم که مرده

هــــمه اموال او سگ گرگ خورده

پــــشیمانم به دنیایی که هستم

گرفته هستی مـــــن را ز دستم

خوشا روزی که زندانی شدم من

مــــیان قاتل و جانی شدم مـــــن

که من با روزه روزم شـــاد کردم

اتـــــاق عــــــدل را آباد کــــــردم

همـه دنیا به دورم جمــــع گشته

سرم می سوزد و چون شمع گشته

کنون رفــــتم من از یاد زمــــــانه

زمانــــه خوانـــده از من این ترانه

کنــــون با دردهایم هم نـــــبردم

ندارم تا دهـــــم مـــن خرج دردم

پـــــناهی نیـــــست تا سازم پناهی

گــــواهی نیست تا گــــردد گواهی

عـدالت روی دستم مــــــرده امروز

خــــدا در آسمان افسرده امـــــروز

ز دست کــــــوتهم چـــــیزی نمانده

گرسنه گرگ قانون خــــورده امروز


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com