رفتم فراری از این خاکدان پست

** رفتم فراری از این خاکدان پست **


26 آبان 1402 - شیراز


یـــادت هــــمیشه پــــر از انــــتظار مــن
ای بــــیقرار ز غــــربت قـــرب قــرار من
با افتخار زنده شـــدم در حـــریم شـــعر
اکـــنون بـیا و نــــگاه کـــن افــــتخار من
رفــــتم فــــراری از این خـــاکدان پست
هــــیچکس نـــدیده تبسم روز فرار من
با قدرتم سکوت می کنم انـدر دیار ظلم
یارب چه حکمتی است در این اقتدار من
من آشـــکار می کـــنم این نور بــسته را
تــــــا در مــــدار بــــگردد مـــــدار مــن
ای آشـــــکار به خــــدا می ســـــپارمــت
تا آشــــکار کــــنی طــــلب آشــــکار مـن
با ذوالفقـــار عــــلی جــــنگ مــــی کـــنم
جــــنگی که فــــتح کــــند ذوالفقار مـــن
یادم کــــنند عــــزیزان که بعـــد از ایــن
مــــاند بـــه پــــیش شــــما یادگــــار من

من چشم خود به روی روزی دنیای بسته ام

از غیب می رسد حــواله به این روزگار من

فتاح بخوان دوباره غزل های ســـینه سوز

تا باز گــــریه کـنند مـــردم با اعـــتبار من


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com