در میان خار و خس تندیس من پیدا کنی

غروب بارانی ۹ آذر ۹۹  - پردیس (تهران)


**در میان خار و خس تندیس من پیدا کنی**


آمـــدی تا درب دانـش را به رویم وا کنی
در میان خار و خس تندیس من پیدا کنی
کــــوه روی  دوش مـــن پــــی مـــــی زند
آســــمان فـــــریـــاد هی هی مــــــی زند
با پــــرستـــــاران پـــــرستــــاری کــــنم
هــــر که را دیـــدم به جــــان یاری کـــنم
عاشــــق هر طــــول مــــوجـــم در فــــضا
دســــت بــــوس مــــرگ در اوج قــــــضا
یـــــادگـــــار مـــــادرم هـــــمــراه مــــن
پـــــر بــــود انــــدیشه اش در چـــاه مـن
با ســـــکوتم مــن نفـــــس را طـــــی کنم
 گوســـــفنـــدان خــــــدا هی هی کــــنم
 آشــــــنایان رفـــته اینجا خـــــلوت است
دولتی دارم که تــنهایی برایم دولت است
مشــــت خاکی بر گرفتم تا بریزم بر سرم
من نمیدانم ز خاکــــم یا ز نســـل گوهرم


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد