یادتان هست شما خالق گفتار منید

*** یادتان هست شما خالق گفتار منید ***

تهران 11 اردیبهشت 96

یــــادتان رفـــته شـــــما یــــار منـــــیـــد
یــادتان رفته که سـازندۀ افـکار منیــــــد
شب جدا میـشکند شاخۀ من روز جــــــدا
دستتان شــاد شما ساقـــۀ گـلدار منیـــد
یـــادتان بـــاد که با یاد شـما دلـــــشــادم
من که خوابـم و شما خانه نگـــهدار منیــد
تازگی کرده به پا تــرکش تــاریکی مــــــن
به کــــنــارم چو بیاییــد مــددکار منیـــد
رفتم و یــاد خـــدا کردم و هــــم یاد شـما
یادتان هــست شما خــالق گــــفتار منیــد
شـــــور با شـور درآمیزد و شـوریده شود
شــور کردید شما شورش ستار مـــنیــد
شـــــاه دل تنـگیم و تنــگ بگیـــرید تنم
مونـــــس غربت ویرانـــۀ دربار منیـــــد
غرق پیـــکارم و بردار شــما مـــــی‌نگرم
چون شما همدم و همپاله پیکار مـــنیــد
تب ســراسر به بدن تابد و بی تابـم کرد

تب ببرید و بیــائید کـــه تب دار منیـــد

تار تاریکـــی شب مـــــــانده به تار تن من

توری از تار بـــسازید کــــه در کـار منید


از فتاح بحرانی


http://fbahrani.blogsky.com