هیچکس نیست که تنهایی من باز کند

**هیچکس نیست که تنهایی من باز کند**


داراب 28 مهر 95


هـــــیچکس نیــــــست تـــــا دهــــــد آبـــــم

هـــــیچکس نیســــــت تا کــــــند خوابـــــــم

هیــــــچکس نیـــــست که شــــــوید چشمم

هیــــــچکس نیســــــت بروبــــد خــــــشمم

هــــــیچکس نیــــــست کـــــه تا شــانه کند

ســـــر ایــــــــن شــــــاعر دیـــــوانه کــــــند

هـــــیچکس نـــــیست تـــــــمامــم بکــــــند

هــــیچکس نیــست که یک قطره جامم بکند

هیـــــچکس نیـــــــست فــــرارم بـــــدهــد

هیـــــچکس نـــــــیست قــــــرارم بـــــدهد

هــــــیچکــس نیـــــست بگـــــیرد دســــتم

هیـــــچکس نـــــیست بــــگـــوید هــــستم

هیـــچکس نیست کــه تا بــاغ و بهارم باشـد

هیچکس نیـست که شــــمع شب تارم باشد

هــیچکس نیست که گـــنج تن من دانه کند

هیـــــچکس نیـست که رو جانب بیگانه کند

هیــــچکس نیــــســـــت حــــــلالم بکــــــند

هیچکس نیـــست که رو ســـوی خیالم بکند

هیچکس نیست که با ظلم بجنگند چـون من

هــــیچکس نیــــست تــنم را بکند زیر کفن

هــــیچکس نیــــست کـه تنهایی من باز کند

هــــیچکس نیــست سر قــــصه ام آغاز کند

هیچکس نیست کــــه آهـــــم به تماشا ببرد

هیچکس نیست کــه حــــق بیند و حاشا ببرد

هیچکس نیست کــــه انـدوه تنم ثــــبت کند

هیچکس نیست که ثبت همــــــه بی ربط کند


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

با دست غیب تا ابدیت شنا کنم

داراب 18 مهر 95


** با دست غیب تا ابدیت شنا کنم **


آمــــدی بــــرای تــــو دعـــــا کـــــنـــم

مــــن مــــبتلا به عشق تو را مبتلا کنم

در ابتدای ساکت مــــن جـــا گرفته ای

بنشین تــــو را ببــــوسم تــا انتها کنم

عــــاشق نبــــــودی و نــــــمی مانـــــی

تا دل به عـــــشق تو مـــن آشنا کــــنم

از آســـــمان شــعر بلورم تو مــــی پری

پــــرواز را بــــه بال تـــو من اخترا کنم

جــــایی نرفته ای که خــــیالم نبرده ای

خـــاطر برای دیـــدن تــــو جابجا کــــنم

با یــــک نیــــاز به تــو آورده ام پـــــناه

وای ار پــــناه نــــدهی رو کــــجا کـــنم

شادی برای آمدنت رو به کاهش است

یک شب بیا برای تو جــان را فدا کـــنم

با یـــک نگاه تــــو از هـــوش رفـــته ام

با یـــک نـــگاه دیـــگر تو خـــنده وا کنم

من غایبم ز دست نشان های بی نشان

با دســــت غیب تا ابـــدیت شـنا کـــنم


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

ردای عارف درویش من کو

**ردای عارف درویش من کو**


داراب 14 مهر 95


صـــدای یـــاد تو در پیش من کو

ردای عـــارف درویــش مـن کــو

بزن نیشت به من ای نیــش بانو

ندارم نیش وجدان نیش من کو


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com


روی گلدسته تنهایی من گل بگذار

داراب جمعه 9 شهریور 95


**روی گل دسته تنهایی من گل بگذار**


روی گــلدسته تنهایی من گــل بــگذار

شط خونی که از آن می گذری پل بگذار

 دســـت مـــن قـــدرت قـــانون بـسته

پـــای مـــــن هــــم تـــــو بـیا غل بگذار

تـــاب و تــــب داده بــــه مـــن بیتابــی

 تـــب تــــو بــــردار و تــــحمل بگــــذار

قــــفسی ســاخته ویرانی من با جغدان

جـــــغد را ول کــــــن و بــلبل بـــــگذار

باغ شعر من از این هرزه گیاهان سرشار

علــــف هـــــرزه بینــداز و قرنفل بگذار

غـفلتی بود که ماندم و نرفتم با دوست

نــــام این مانـــدن بیهوده تـغافل بگذار


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com