تو سرگرم تماشا

با سلام به کلیه دوستانم و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت نوروز باستانی . از اینکه در این روزهای سرشار از خوشی شما را به همراه خود به ناسرخوشی می کشم از شما دوستان خوب طلب بخشش و پوزش را دارم . 14 سال پیش در چنین روزهایی من از اسارتگاه و تاریکخانه به روشنایی بازگشتم . تحت تأثیر این روزها این چند جمله را تقدیم شما می کنم و می دانم شما را با خود به دنیای احساسی خود می کشم . چه کنم تحفه گردباد خاشاک است .


6 فروردین 1391 - داراب - فتاح بحرانی ( دوستدار شما )


تو سرگرم

تماشا

من قفس را

پاک می کردم

که عید آمد

بیا

با من

تماشای

قفس کن

پاک کن

همراه آن

من را

و زیر

سقف این

تاریکخانه

خواب کن

تن را

و زیر

سقف این

تاریکخانه

خواب کن

تن را

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://motrebedel.persianblog.ir

عید شما مبارک! امیدوارم سال زیبایی‌ داشته باشید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد