عکس تو

عده ای از بینندگان خوبم چه از ایران و چه از خارج از ایران گله مند هستند که چرا من دیر دیر شعر به سایت می دهم حق با این عزیزان است همان طوری که قول داده بودم خوشحالم که زنده ام و توانستم به قولم عمل کنم و این قطعه را تقدیم به دوستان بسیار عزیز خود کنم:

شهریور ماه ۸۲  داراب

عکس تو روی کمد غرق غبار است هنوز

خار بر چشم من خسته سوار است هنوز

دوش از اشک پی عکس تو جا می زده ام

دیده ام زان می دوشینه خمار است هنوز

پای عکس تو عجب ثانیه غم می بارد

چرخ گردون زمان ثانیه بار است هنوز

هرکه را تاب تماشای بلندی باشد

تن صد پاره من بر سر دار است هنوز

با بهار از بر من رفتی و تنها ماندم

لیک از بوی تو این خانه بهار است هنوز

پر کند اشک من آن گودی سبز و غمناک

جای پای تو که در زیر چنار است هنوز

جای خالی تو اکنون بر تنهایی من

شبه گنگی و یک نقطه تار است هنوز

می کنم حمل و برم تا به گلستان سخن 

روی دوشم که دو صد فاجعه بار است هنوز

عاشق زار ببین در طلب روز وصال

بهر جان دادن خود لحظه شمار است هنوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد