هرچه از هیچ نوشتید

 این شعر را به یاد سهراب سپهری در مورخه جمعه ۱۲ دی ماه در داراب سرودم :

روی این شعر بخوانید و تمامـم بکــنید

هرچــه از هیچ نوشتید به نامــم بکــنید

روشنایی به شمــا باد مبــارک هر روز

آب تاریکــی خود جـرعه جــامم بکــنید

نان به تنهایی خود روزی درویشان است

سبزی بــودن خــود همره شامـم بکــنید

نیست پاسخ به شما ظلم گرایان از من

اگـر از دایــره عرش سلامم بــکنید

بال خــود بسته ام و کنــج قفس افــــتادم

نیست لازم که شمــا بسته دامـــم بکــنید

این کلامی است که از روح تراوش دارد

روح پاکـــان جهان رو به کـــلامم بکــنید

سوختم در خط آوارگی و در به دری

نیستم خـام که با موعظه رامم بکــنید

کودکی بود و من و سادگی و تنهایی

یاد آن ســادگی ساده و خامــم بکنید

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 17 اسفند 1383 ساعت 11:03 ب.ظ

واقعا خیلی وبلاگه قشنگیه
من که خیلی دوستش دارم
از شما هم تشکر می کنم
امیدوارم که موفق باشی
خدانگهدار
ارزوی سلامتی دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد