میرم از اینجا

این شعر را در نیمه دوم بهمن ماه ۸۲ در داراب سرودم و تقدیم تمام دوستان بیننده خود می کنم گوارای وجودشان باد دست پرورده تنهایی من :

همره تنهایی خود میروم ازاینجا

باد سحر می بردم سیرم از اینجا

بار ســفر بســــتم و آمـــاده رفتن

در قفسی ساکت و دلگیرم از اینجا

بهر گناهی که نکردم من و تقصیر

توبه کنم توبه تقصـیرم از اینـــجا

یاد جوانی کنم آنجـــا که نکـــردم

حال که من پیر و زمینگیرم از اینجا

دست دلم گیرم و این کودک محزون

می برمش ناله شبگـــیرم از اینــــجا

در قفــسم بـــاز و نباشــــد اثـــر من

جای گذارم غل و زنجیرم از اینـــجا

کلبه ویـــران نـــپذیرد گـــل تعــــمیر

خانه بی حاصل و تعمیرم از اینجـــا

نظرات 2 + ارسال نظر
هیتلر دوشنبه 17 اسفند 1383 ساعت 05:42 ب.ظ http://adolfhitler.blogfa.com

وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ من هم یه سری بزن
دوستت هیتلر

[ بدون نام ] دوشنبه 17 اسفند 1383 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.mehdikhakestari.tk

سلام
عال بود
موفق و موید باشی
یه زیرچشمی هم به ما نظر کن
خوشحالم میکنیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد