کرده غوغا به جهان شورش آوازه من

** کرده غوغا به جهان شورش آوازه من **


داراب 29 مرداد 95


مــــادرم بود و غـــزل هـای تر و تازه من

مـــی تراوید چراغ از شــــب دروازه من

مادرم بود و ســـر ســـــازه بـودن با من

مادرم رفت و فرو ریخت همه سازه من

هــــمه پـردازه من طیف خدا بود و زمان

هــــیچ کـس نیست ببیند پر پردازه من

با خدا بــودم و نــــوری به تنـم لرزه نهاد

عــــمق آن نــــور ز حد می برد اندازه من

خـــم خــــمیازه دنــــیا نکند خــم تن من

مــن نیم آن که تو بینی خم خـــمیازه من

تازه از روز به شب رفتم و دیـدم شب را

تــــازه بازیگر نــــو گشته سرآغازه مـــن

غـرق آوازم و خــــاموش به دنـیای خراب

کـرده غــوغا به جهان شـــورش آوازه من


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد