رفتم و کس نکند دنبالم

تقدیم به فیس بوک محترم :


29 مرداد 93 شیراز


یاد دیروز که بر بام جهان درسمُ باور کردند

یاد امروز که در حادثه پرپر کردند

به تنم گرد اسارتگه خود پاشیدند

من چه گویم که چه با نخل تناور کردند

آن اذان ملکوتی سحرگاهی من

داده بر باد و شناور کردند

ذهن من می خواند

ذهن من می داند

که سر صحبت بیگانه

پر از بیگانه ست

صحبت ساده بیگانه

چه رندانه

و نامردانه ست

گول رندانه بیگانه نخور

پاک از اون دست ببر

بال من خونی این بیگانه ست

جای بیگانه به سر ویرانه ست

اولش شوق بهارستان است

آخرش خوار به خوارستان است

شعر خونین بچکد از بالم

رفتم و کس نکند دنبالم

نظرات 2 + ارسال نظر
ارتیکاس بحرانی یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام پدر عزیز- شعر زیبایی بود ممنون و مانا باشید

کامران مهرانفر پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام
زیبا بود و پر احساس
دستهای عاطفه ات پرگل باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد