یادگاری است که در حافظه پنجره هاست

من در شبکه اجتماعی فیس بوک ، گروهی به نام عشق بازی با خاطره ها دارم و از دوستانی که عضو این شبکه اجتماعی هستند تقاضا دارم این گروه را ملاحظه نمایند . عده زیادی از دوستان شاید تصور کنند خاطرات این عشق بازی خاطراتی سوری، مادی یا لهو و لعب است . این خاطرات خاطراتی صد در صد معنوی است در دورانی که مادرم به دلیل ابتلا به سرطان در بستر بود و من تنها پرستار و نگهدار او بودم به طوری که حتی از شغلم استعفا دادم . این خاطرات لحظه ای مرا رها نمی کند در اتاقی که اون می خوابید پنجره ها گواه من هستند که با آنها حرف می زنم . این توضیح را برای استحضار دوستانم لازم می دانستم .


**یادگاری است که در حافظه پنجره هاست**


داراب 30 دی 1392


عـــــشق بازی من و خـــــاطره هــــاست

خــــاطراتی کـــــه پر از نــــــادره هـــاست

وقت رفتــن گل ماتم ز زمـــان مــــی بارید

یادگاری است که در خاطره پنجره هاست

نظرات 2 + ارسال نظر

درود بر شما

آیا تا به حال قصد داشته‌اید واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی مطلقن ضروری (504 absolutely essential words) رو بخونید و به طور کامل و برای همیشه معنی آن‌ها را به خاطر بسپارید؟ آیا در این کار کاملن موفق بوده‌اید؟

.....

آرتیکاس بحرانی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.yadegare91.blogfa.com/

سلام پدر عزیز - این شعر و توضیحاتش هم بسیار زیبا و به جا بود . یاد مادر بزرگ خوبمان بخیر .ممنون از اینکه یادی کردی . مانا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد