مانده در دست زمان

داراب اول خرداد ماه 85

 

سـایه ی درد من افــــــــتاده به روی سر تو

ســـــــر تو سَـــــمبل زیبــــــای رخ انــــور تو

شعـــــر من پیکر زیبای تو را صیقــــــــل داد

مانده در دسـت زمان شــــعر من و پیکر تو

دور من جمــع شـــــــده ناله و آه و فریـــــاد

شادی و شور و شعف حلقه به دور و بر تو

در خیـال از تو کنــــم سیر فراســـــوی تنت

ترد و نازک چه خیالیـست ، خـــــیال تر تو

باورم گشتــــه که در باور من مـــــی مانی

باورم نیـــــست ز دل ســــختی نابــــاور تو

دسـته گل دادی و رفتی ز غزل خانه ی من

بین چه ها کرده به من دســــته گل پرپر تو

یاوری کــن و مـــــن از اوج تالـــــم برهــــــان

یــــــاد آور بـه زمانـــــــی که بُدم یـــــــاور تو

مادرت گفــت که با من ننـــــــشینی تو دگر

مُردم از غصــــه ، خدا مرگ دهــــــد مادر تو

کنم این ناله و فریــــــاد و دهـــــــم بر بادش

کـی رسد ناله و فریاد به گــــــوش کـــــــر تو