شعر محبوبی سرودم

**شعر محبوبی سرودم **


4 فروردین 97 داراب


خوب کردم خوب کردم

شعر را آشوب کردم

یادگاری روی دستانم نوشتم

دستها مکتوب کردم

خوب کردم خوب کردم

با قلم دستی زدم بر سر

سرم  سرکوب کردم

خوب کردم خوب کردم

با سکوت و ناله خود

ظلم را مغلوب کردم

خوب کردم خوب کردم

آتشی بر خود زدم

فرزانه را معیوب کردم

خوب کردم خوب کردم

لای چرخ هرز گرد این زمانه

آشکارا چوب کردم

خوب کردم خوب کردم

شعر محبوبی سرودم

شعر را محبوب کردم

خوب کردم خوب کردم

مطلبی از نو نوشتم

مطلبم مطلوب کردم

خوب کردم خوب کردم

با رطوبت خو گرفتم

گریه را مرطوب کردم

خوب کردم خوب کردم

در بیایان میوه دادم

میوه مرغوب کردم

خوب کردم خوب کردم

با نجابت فکر کردم

فکر را محجوب کردم

خوب کردم خوب کردم

با خدا همدست بودم

دشمنان مرعوب کردم

خوب کردم خوب کردم


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد