خانه در ماتم مخروبه خراب است هنوز

**خانه در ماتم مخروبه خراب است هنوز**


داراب 17 آبان  95


خانه ام پشت سر حادثه خواب اسـت هنوز

کام من تــشنه یک جــــرعه آب است هنوز

خواب دیدم که به هــمراه خدا مــــی رفتم

چشم از درک حقیقت به سراب است هنوز

با رُبابت بــــزنی چـــــنگ به دلـــــتنگی من

چنگ بردار و بــزن وقت ثواب اســـت هنوز

هـــــــمه اوراق کـــــتابم پـــر دلتـــنگی من

ورق و بــــرگ من از غصه کباب است هنوز

نتوانم کــــــه زنـــــم لاف به ســــجاده خود

به ته ساغر مـــــن دُرد شـــراب است هنوز

تاب دارد ســـر گیسوی تو در پنــــجه خواب

تاب من گشته تب و تابه به تاب است هنوز

از خــــــرابی شــــــود آبـــاد خرابـــستان ها

خــــانه در مـــاتم مخروبه خراب است هنوز

چه شتابی است که مـردان مــــسافر دارند

ثانیه می رود و وقت شـــــــتاب است هنوز

ای کــــه در بادیـه با اســــب شفق می تازی

باخبر باش که این روز حساب اســـت هنوز

به عـــذابی کــــه گـــــرفتار نمودی فـــــتاح

تا ابد خــــانه تو غرق عـــــذاب اســت هنوز


(ویرایش شده)


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد