کاش تنهایی من گل می کرد

** کاش تنهایی من گل می کرد **


داراب 23 مرداد 95


کـــــاش تنـــــــهایی مــــــن گــــــل می کرد

نالــه ام چـــــــه چــــــه بلــــــبل مــــی کرد

ســـــاقه ام را چون بــــکارند به دامان کویر

شـــــوره زاران هــــــمه سنــــبل مــی کرد

کـــاش اجزای بــــدن بود ز فـــــولاد اصـیل

زجر این ظلم به ناحـــق که تحــــمل می کرد

شـــانه بود و غزل و دســـت پر از بار نسیم

دســـت من بود که با شانه تـــغزل می کرد

غــــزلم دست پریـــشان زمــــان ظلم است

نقل سبزی است که درویش تناقل می کرد

خواب دیدم که تن ثانیه از من راضی اسـت

خـــواب گـلدار که ماهی به تن پل مـــی کرد

یــادگاری که ز من مانده در آن گــــوشه باغ

نسل با نسل به هــم رفته تناسل مــی کرد


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد