من در هوای رفتنم بازم هوایم می کنی

** من در هوای رفتنم بازم هوایم می کنی **


داراب 13 مرداد 95


خواب دیدم در فضا یک سر صدایم می کنی

اشکی به اشکم می زنی آبی به پایم می کنی

جاری شدم من در زمان رفتم ز یاد پــیروان

پاشیده ام از هم چرا جایی به جایم مــی کنی

دارم هوای سادگی از دست و پا افـــــتادگی

من در هوای رفتنم بازم هــوایم مــــی کنی

جانم فدای فانی ام در این جهان زنــدانی ام

با اینکه دانی فانی ام جانت فدایم مــی کنی

مـــن دولت تنـــــهایی ام نادان بی دانایی ام

فکـــری به حال دولت بی انتــــهایم می کنی

من با صفای یاد تو امــشب صفایی کـــرده ام

دارم صـفا امشب بیا غرق صــــفایم می کنـی

مـــن برده گـــیسوی تو آبــــی زنم بر موی تو

زنجیر بند و بردگی امشب به پایم مـــی کنی

دوری و مهــــجوری چــــرا رفتار آرامــــت کجا

با سر دوانی های خود سر در سرایم مـی کنی

کردی رهـــایم بی پناه کردم برایت مـــن دعا

آخـــر بگو امشب به من تا کی رهایم می کنی


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد