نگهداری کنم تنهایی ام را

پنج شنبه 11 آذر 93 داراب


**نگهداری کنم تنهایی ام را**


بیــــا من خـــــاطراتت پاک کردم

تو را در داخل خود خـــــاک کردم

برای بوسه از لب های گـــــرمت

هـــمه دندان خود مسواک کردم

نـــیامد گریه دیگر روی چــــشمم

که من از گریه هم امـساک کردم

گرفـــتم دست تو بر ســـینه خود

ز دستت سینه را من چاک کردم

غمم را کـرده ام در شـــعر پنهان

و شعرم با تو من غـــمناک کردم

دلم شک کرد تـو با من بــــمانی

دو صد نفرین بر این شکاک کردم

نــــــم اشکم پریشــــان کرد دنیا

هـــمه روی زمــــین نمناک کردم

زمــــین کـــر شد ز فریاد و فغانم

به فـــریاد و فغـــان افلاک کـــردم

کشتـیده تاک در بر چون صــــنوبر

حــــلالم خــون پاک تاک کــــردم

نگـــــهداری کنم تنهــــایـی ام را

کـــنار بقچه ای در ســـاک کردم

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 07:50 ب.ظ

بینهایت زیبابوداستاد.سپاس

آرتیکاس بحرانی جمعه 12 دی 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://yadegare91.blogfa.com/

سلام پدر عزیز شعر تازه و زیبایی بود . احسنت لذت بردم.

. شنبه 13 دی 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://g000.blogfa.com/

درود

: )
گاهی ادم سر یه نخ رو میگیره به امید
رسیدن
به روشنایی
اگر سر زدی به وبت
به منم سر بزن
:)

. یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

شعر بسیار زیبایی بود : )
تنکس بهم سر زدی
:)


بهت سر میزنم
بیا پیشم
:)

. سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 08:44 ق.ظ

این شعرو شنیدی؟
کاملش رو بلدی؟
تو فکرمیکنی پشت مین حصارهای زرد رنگ
...

. چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

دیگه وبی ندارم
البته فعلا
اما بهت سر میزنم
سوالم جوابی نداشت؟؟

زهرا چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

بی نهایت زیبا بود
دستمریزاد استاد

فاطمه یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

شعرهاتون با محیط وبتون مخصوصا با قلبها خیلی جالبن

نادر(ریش سفید) سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 11:12 ب.ظ http://hoo110.ir

عالیه.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد