لانه کنم لانه کنم به آبشار تر تو

5 مرداد 93 داراب


**لانه کنم لانه کنم به آبشار تر تو**


شانه کنم شانه کنـم شام سیاه ســـــر تو

لانه کـــــــنم لانه کنــــم به آبشــــار تــــر تو

رام شدم رام شــدم فتــاده در دام شـــــدم

به رامش افتاده تنم ز دســــــت رامشـگر تو

نیش بزن نوش نکن حرف خدا گـــــوش نکن

معــجزه دارد به تنم زخم تـــــو و نــــشتر تـو

یاد بکـــــن یاد بـــــکن یـــــاد ز بیـــــداد بکـن

تا که بماند به جهان شـــــعر من و دفـــتر تو

دور من افتـاده ز پا دور تو افـــــتاده بـــــه راه

دور تســــلسل بزند خیـــــمه به دور و بر تـو

شانه کنی نشان من نشان بی نشان من

شانه به شانه می زند شانه نیــک اختر تو

نظرات 1 + ارسال نظر
آرتیکاس بحرانی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام بسیار زیبا این غزل را نشنیده بودم با وزن زیبا و پر تکرار مثنوی . مفتعلن مفتعلن مفتعلن مفتعلن . آفرین کار بسیار زیبا و جذابی بود . فکر میکنم اشتباه تایپی در مصرع سوم وجود دارد" رام شدم رام شدم فتاده در دام شدم " احسنت و بایکلا . مانا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد