سبز تنهایی من گل پیرهن کردی و رفتی

داراب 22 فروردین 93


آمــــــــدی و ترک تنــــــهایی من کـــــردی و رفتی

سبز تنــــهایی من گل پیــــرهن کردی و رفـــــتی

در وطن خونابه می خوردم به حسرت من شبانه

با شراب غیر مـــن را بی وطن کــــردی و رفتــــی

شور و غـــوغا کردی اندر شهر خـــــاموش خیالم

یاد غوغایی که اندر این چــــمن کردی و رفـــــتی

زیر بــــــازویم فــــــتادی نـــرم و نازک ناز کـــــردی

هیزمت را در اجاق سرد من کــــردی و رفـــــــتی

با سخن دانی برایم از محـــــبت شعر خــــواندی

بی سخن بودم مرا غرق ســــخن کردی و رفتی

ســـــــــمن وارونـــــــــه کــــــردی در دهــــــانــــم

دهــــــــان را یاســــــــمن کــــــــردی و رفتـــــــی

کشــــــــانــدی طاقــــــــتم بــــــــر دار مــــــــاندن

مـــــــــــــرا آنــــــــجا کفـــــــن کــردی و رفـــــــتی

نظرات 1 + ارسال نظر
آرتیکاس بحرانی جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 09:13 ق.ظ http://aanaat.ir/user/?25376

سلام پدر عزیز - شعر زیبایی بود . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد