هرچه بینی همه خار است به دیوارم من

داراب 22 مهرماه 92


ســــــالها بوده که بیــــهوده گــرفـــتارم من

شـــانه در شانه کنم چـــوب ســر دارم من

نــــــرود عطر سخن در سخنم همــره مـوج

گـــــرچه زیباتر از این فـــــاقد گفتـــارم مــن

مــــانده رفتار مــــــن از تـندی ســـر بالایی

خــوب پیمـوده نشد وسـعت رفـــتارم مـــن

تا به کـی مانده در این خانه دلگـــــیر قـــضا

مــــــن گــرفتار تـو و وقت دغــــــلکارم مـــن

در گـــــــلزار خـــــــدا بــــاز بمـــانـد اینـــــجـا

عاشقی کن به طرب در صــف گلزارم مــــن

پند پند ســـــخنم بشـــنو و بـــاور تـو نـــکن

بـــــاوری بـــرده زمان در کف پنـــــدارم مـــن

ســـــــر بــــازار بیایــــید و تمـــاشـا بکـــــنید

گـــــل خشـــــکیده ی پـــژمـــــرده بازارم من

گـــل فتاده ست ز ترکــــیب گـــــل آذین تنـم

هـرچه بینی همه خار اسـت به دیوارم مــن


فتاح بحرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد