قفسی در قفس

**قفسی در قفس**




"... ما پر از برگ خزانیم ، خزان خانه شدیم

بند و زنجیر بیارید که دیوانه شدیم..."

 

به یادبود 19 آذر ماه 77 که قفسی در قفسی جای گرفت.

 

5 آذر ماه 88 داراب

شب درون زندان ساکت و معصوم است

خواب می آید و روی تنهایی من می پوشد

هیچکس نیست در این تنهایی 

که به تنهایی من آب دهد

روی تنهایی من می پوشد

خواب و باد و مهتاب

بوی زندان دارد

عطر تنهایی من

چه شب نمناکی است

شب زندانی من

هیچکس نیست در این تاریکی

قفسم بردارد

ببرد تا ایوان

تا که مهتاب بتابد

به شبی زندانی 

چه شب نمناکی است

شب زندانی من

باش تا فردا صبح

دستی از غیب

به فواره شب

نور دمد...
نظرات 5 + ارسال نظر
yashar پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

فرهاد شنبه 7 آذر 1388 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام استاد بزرگوار، واقعا زیباست، غم دل را تازه کردید

صالح یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.ashrafi.blogsky.com

سلام آقا فتاح چه چیز وجود شما را به فریاد در زندان شبانه وادار کرده ؟

این جوشش از ان چیست ؟

چرا از پس زندان تاریک می نگری ؟

آیا روشنی خورشید را از پس پنجره به یاد نمی آوری ؟

ج.ف.هبوط پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.cloob.com/profile/main/home/username/mohammad_mohamma

سلام
فتاح همشهری و همزادگاهی گرامی و برادر ارشدم،خدمت رسیدیم و بهره ها بردیم از خوان طبع و فکرتان...سبزباشید.

Yaser َAhangari سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

salam ostade aziz .vagt bekheir.khobin.che khabar.age zahmati nist email shakhsitono baram bedin.kheili lezzat bordam az karhaye ali va monhaser be fardeton.be omide rozhaye behtar movaffagtar.yaser ahangari doste dorane khabgah moallem(tehran).bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد