من نشانم دفن کردم زیر کاج کنج باغ

داراب ۲۷ دی ماه ۱۳۸۵

 

دســـــــت بکـــــــر بیــــــکران مـــن ببیــــــن

من نهان از چشـم تو سرّ نهان من ببــــــین

من نشــــــانم دفـــن کردم زیر کاج کنــج باغ

پای کاج بی نـــشانم رو نشـان من ببــــــین

نیست ارزان قیــــمت ِ کـــــالای هـــمراه مرا

من گرانبـــــارم بیا بار گـــــران مـــن ببیـــــن

کوه آتـــــش سر زند اینجا بیا آتـــــش بگیـــر

در کنـــــار آتــشــــــم آتشفــــــشان ببیـــــن

کهکـشان زیر خیــــالم پر زند چــــــون پرّ کاه

کهکشانی شو بیا و کهـــکشان من ببیــــــن

آمــــدی و رفت از کف تاب و تب اینجا بــــمان

آخرین جان کندن تاب و تــــوان من ببــــــیــن

من روان کردم به دنیا سیلی از آب دو چشم

قدرت تخریبـــــــی سیل روان مـــــن بـــــبین

در جــــــهان بی جان نمـــــی ماند کــــسی

مـــــن ندارم جـــــان بیا جان جـهان من ببین

من دهانم دوختند از بس حقیقت می سرود

با دهـــــان دوخــته حــرف از زبان من ببیـــــن

نظرات 12 + ارسال نظر
دفتر عشق چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

گمشده ام ، در یک قفس سرخ ،در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق...
گمشده ام ، در قلب یک عاشق ، در قلب یک مجنون ....
گمشده ام ، در یک آغوش گرم ، در دشت پر از آرزو و امید ...
گمشده ام ، در کنار دریا ، لحظه غروب خورشید ، درون دستهای گرم یک معشوق....
گمشده ام ، در کوهستان و صحرا ، در آسمان و این دنیا!
من یک گمشده پر آوازه ام ، یک گمشده در دنیای قلبها!
سلام. خوبی؟ وب لاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به دفتر عشق هم بیای. شاد باشی. یا حق

دفتر عشق پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 12:57 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

مرسی از حضورت در دفتر عشق دوست عزیزم

دفتر عشق دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 12:27 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام. خوبی؟ دفتر عشق آپدیت شد . منتظر حضور گرم شما هستم. شاد باشی. یا حق

سها پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.sayeyar.persianblog.com/

سلام استاد شعرتون خیلی عالی بود استاد

منم به روز هستم

سها پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

راستی استاد اگه اجازه می دیدید وبلاگتون رو لینک کنم ؟؟؟؟

مهدی ( دفتر عشق ) جمعه 6 بهمن 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com


دیگر این دل آن دلی نیست که در آرزوی یک یار با وفا باشد ، این دل از بی وفایی خود نیز بی وفا شده است....
دیگر این دل آن دلی نیست که در انتظار یک همزبان و همیار باشد ، این دل از تنهایی خرد خرد شده است....
دیگر این دل آن دلی نیست که کسی را دوست داشته باشد ، این دل از شکست و بی محبتی بی احساس شده است....
سلام. دفتر عشق آپدیت شد. منتظر حضور گرم شما هستم. در پناه حق

آرزو جمعه 6 بهمن 1385 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام به استاد خودم:

دیگه یادی از این شاگرد خود نمی کنید...

ولی من شما را به یاد خواهم داشت...

آرزو جمعه 6 بهمن 1385 ساعت 11:07 ب.ظ

باید استاد و فرود آمد بر آستان دری که کوبه ندارد...

چرا که اگر به گاه آمده باشی دربان به انتظار توست...

و اگر بی گاه...

به در کوفتنت را پاسخی نمی آید...

آرزو جمعه 6 بهمن 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

من در رویای خود دنیایی را می بینم که در آن هیچ انسانی

،انسان دیگر را خوار نمی شمارد.

زمین از عشق و دوستی سرشار است و صلح و آرامشگذرگاه

هایش را می آراید.

من در رویای خود دنیایی را می بینم که در آن همگان راگرامی

آزادی را می شناسند.

حسد جان را نمی گزد و طمع روزگار را بر ما سیاه نمی کند.

من در رویای خود دنیایی را می بینم که در آن ،سیاه یا سفید،

از هر نژادی که هستی از نعمتهای گستره زمین سهم می

برد.

هر انسانی آزاد است ،شور بختی از شرم سر به زیر می

افکند ،و شادی همچون مرواریدی گران قیمت ،نیازها تمامی

بشریت را بر می آورد.

چنین است دنیای رویای من!

مریم سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://eshghvajonoon.persianblog.com

اندر دل من مها دل‌افروز توئی

یاران هستند لیک دلسوز توئی

شادند جهانیان به نوروز و بعید

عید من و نوروز من امروز توئی


سال نو مبارک
یا علی مدد

مریم پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://eshghvajonoon.blogsky.com

سلام. حالتون خوبه؟ خیلی وقته که آپ نکردین٬ منتظر پست بعدیدتون هستم.

حق یارتون
یا علی

سها دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://sayeyar.persianblog.com/

سلام استاد عزیزم

راستش دیره ولی روز معلم رو بهتون تبریک می گم

من به روز هستم خیلی هم دلم براتون تنگ شده

خواهم تو را مهمان کنم در گوشه ازقلب خویش
ایا قبولش می کنی این کلبه ویرانه را ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد