بیایید بیایید

٢٦ مرداد ١٣٨٣ داراب

من اینجا غرق پیکارم بیایید

تنی مشتاق آزارم بیایید

تمام شب تخفتم دیشب از درد

تماشا داره گفتارم بیایید

خدا را دیده ام همراه مهتاب

نشسته روی آثارم بیایید

برای دیدن یک نیم مرده

که هرشب بر سر دارم بیایید

نمی خواهم که بار از من بگیرید

کنون از بار سرشارم بیایید

نمی گویم که هرشب یار من باش

فقط یک شب به دیدارم بیایید

ندیدی گر به چشمت چشمه ی خون

کنار چشم خونبارم بیایید

نترسید این که جلادان بتازند

خدا باشد نگهدارم بیایید

خرابه خانه ام از ظلم بی حد

به زیر سقف آوارم بیایید

گرفتاری شده کارم شب و روز

گرفتارم گرفتارم بیایید

درون فکر من باغیست پر گل

برای باغ پربارم بیایید

برای عزتی کز دست دادم

همیشه من عزادارم بیایید

اگر خوردم هزاران تازیانه

سزاواری بود کارم بیایید

ندارم چاره جز ناچار بودن

کنون از چاره ناچارم بیایید

اگر خواهید جایم را ببینید

به پشت خشک نیزارم بیایید

به این خشکیده از باغ خالی از عطر

درخت گریه می کارم بیایید

نظرات 5 + ارسال نظر


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

حمیرا سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 03:46 ق.ظ http://humiratamana.blogfa.com

وبلاگ تان عالیست، موفق باشید دوست عزیز

ho3ein جمعه 7 تیر 1392 ساعت 04:55 ب.ظ http://ariabox.ir

باسلام
شمابه دنبال چه چیزی هستید
1-نمایش لینک سایتتان در صدها سایت و وبلاگ؟
2-افزایش وبهبود رتبه الکسا؟
3-افزایش وبهبود رنک گوگل؟
4-افزایش بازدید
اگر حتی به دنبال یکی از موارد بالا هستید حتما به ما سر بزنید

fars دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://fars.vxc.ir

56023165874آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد